neděle 26. ledna 2014

Vzpomínky na léto


Ještě nějaký ten outfit z léta!
Už teď mi tak chybí! Chci, aby bylo léto stále.

šaty topshop
botky - mamka mi je přivezla z Chorvatska 





11 komentářů:

  1. That dress is just the prettiest! I love such girly models! You look very attractive in it, nice choice to my mind)) Those photographs are adorable as well)
    Wish you a great day ahead!

    OdpovědětVymazat
  2. Beautiful!

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké prostředí, kde to bydlíš? Že máš vždycky dobré pozadí? :) Jinak mě léto taky chybí a šaty jsou ovšem krásné! ;)

    OdpovědětVymazat
  4. I miss summer so much! :)
    Mrs Vain

    OdpovědětVymazat
  5. Kto by nechcel leto? :D nech už tu je .. mimochodom, krásne šaty :3
    www.collapseoffashion.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný fotky!:)
    Já už se tak těšíím na léto :/ :D

    OdpovědětVymazat
  7. Strašně moc se mi líbí ty fotky u pomalovaných stěn :P A sluší Ti to :)

    OdpovědětVymazat